Super cena
OSTROMECKO 300ML GAZOWANE (SZKŁO)
OSTROMECKO 300ML GAZOWANE (SZKŁO)
1,99 zł 0,99 zł
szt
LV JUICE APPLE 200ML
LV JUICE APPLE 200ML
1,49 zł 0,49 zł
ALPRO NAPÓJ SOJOWY Z DODATKIEM WAPNIA 1L
ALPRO NAPÓJ SOJOWY Z DODATKIEM WAPNIA 1L
9,49 zł 7,99 zł
szt
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO MIĘTA
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO MIĘTA
4,65 zł 3,49 zł
szt
ALPRO NAPÓJ NAT Z OWSEM 1L
ALPRO NAPÓJ NAT Z OWSEM 1L
13,49 zł 9,99 zł
szt
KUBEK TERMICZNY BIAŁY MIX KOLORÓW 380ML RIVE ODELO
KUBEK TERMICZNY BIAŁY MIX KOLORÓW 380ML RIVE ODELO
33,99 zł 24,99 zł
szt
PALUSZKI SÓL Z PIEPRZEM 220G BESKIDZKIE
PALUSZKI SÓL Z PIEPRZEM 220G BESKIDZKIE
3,99 zł 1,99 zł
szt
CZAJNIK ELEKTRYCZNY 1,7L CZARNY ESPERANZA
CZAJNIK ELEKTRYCZNY 1,7L CZARNY ESPERANZA
99,99 zł 79,99 zł
szt
SZYNKA STAROSTY KG TAURUS
SZYNKA STAROSTY KG TAURUS
31,99 zł 21,99 zł
kg
SZYNKA GÓRSKA KG TAURUS
SZYNKA GÓRSKA KG TAURUS
29,99 zł 25,99 zł
kg
ORZESZKI MUSZTARDOWO MIODOWE 70G BESKIDZKIE
ORZESZKI MUSZTARDOWO MIODOWE 70G BESKIDZKIE
1,69 zł 0,99 zł
szt
OSTROMECKA 300ML NIEGAZOWANE (SZKŁO)
OSTROMECKA 300ML NIEGAZOWANE (SZKŁO)
1,99 zł 0,99 zł
szt
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO WIŚNIA
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO WIŚNIA
4,65 zł 3,49 zł
szt
Zwroty i reklamacje

Reklamacje, zwroty i wymiana towaru

  1. Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi zamówionego towaru wolnego od wad.
  2. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym dostawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał.
  3. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia wadliwego artykułu Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą (telefonicznie lub w drodze korespondencji e-mail), po czym może odesłać otrzymany towar i żądać zwrotu należności za niego.
  4. Zasady rozpatrywania reklamacji Klienta określają obowiązujące przepisy prawa w tym w szczególności kodeksu cywilnego (art. 556 i następne).
  5. W razie niezgodności towaru z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
  6. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia Sprzedawcy drogą korespondencji mailowej na adres e-mail: zamowienia.sklepykocyk@gmail.com lub tradycyjnej na adres ul. Olszanicka 85, 30-241 Kraków.
  7. Pisemna informacja o wyniku rozpatrzenia reklamacji zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
  8. Sprzedawca, jeśli uzna reklamację, zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
  9. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych zwrotów przesyłanych za pobraniem.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów, jeżeli jakość ta uległa pogorszeniu już po dostarczeniu produktów klientowi i z przyczyn leżących po stronie Klienta (produkty łatwo psujące się, produkty świeże, o krótkich terminach ważności itp. – np. w sytuacji kiedy Klient nie przechowywał produktów mrożonych w zamrażalniku).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium