Super cena
ALPRO NAPÓJ NAT Z OWSEM 1L
ALPRO NAPÓJ NAT Z OWSEM 1L
13,49 zł 9,99 zł
szt
SZYNKA GÓRSKA KG TAURUS
SZYNKA GÓRSKA KG TAURUS
29,99 zł 25,99 zł
kg
ALPRO NAPÓJ SOJOWY Z DODATKIEM WAPNIA 1L
ALPRO NAPÓJ SOJOWY Z DODATKIEM WAPNIA 1L
9,49 zł 7,99 zł
szt
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO WIŚNIA
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO WIŚNIA
4,65 zł 3,49 zł
szt
LV JUICE APPLE 200ML
LV JUICE APPLE 200ML
1,49 zł 0,49 zł
PALUSZKI SÓL Z PIEPRZEM 220G BESKIDZKIE
PALUSZKI SÓL Z PIEPRZEM 220G BESKIDZKIE
3,99 zł 1,99 zł
szt
OSTROMECKO 300ML GAZOWANE (SZKŁO)
OSTROMECKO 300ML GAZOWANE (SZKŁO)
1,99 zł 0,99 zł
szt
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO MIĘTA
TYMBARK ASEPTIC 2L JABŁKO MIĘTA
4,65 zł 3,49 zł
szt
CZAJNIK ELEKTRYCZNY 1,7L CZARNY ESPERANZA
CZAJNIK ELEKTRYCZNY 1,7L CZARNY ESPERANZA
99,99 zł 79,99 zł
szt
SZYNKA STAROSTY KG TAURUS
SZYNKA STAROSTY KG TAURUS
31,99 zł 21,99 zł
kg
KUBEK TERMICZNY BIAŁY MIX KOLORÓW 380ML RIVE ODELO
KUBEK TERMICZNY BIAŁY MIX KOLORÓW 380ML RIVE ODELO
33,99 zł 24,99 zł
szt
OSTROMECKA 300ML NIEGAZOWANE (SZKŁO)
OSTROMECKA 300ML NIEGAZOWANE (SZKŁO)
1,99 zł 0,99 zł
szt
ORZESZKI MUSZTARDOWO MIODOWE 70G BESKIDZKIE
ORZESZKI MUSZTARDOWO MIODOWE 70G BESKIDZKIE
1,69 zł 0,99 zł
szt
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO E-KOCYK.PL

 

I. Definicje:

Sprzedawca - KOCYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. OLSZANICKA 85, 30-241 KRAKÓW, REGON: 123206947, NIP: 6751508185, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000523011.

Klient - każdy podmiot nabywający produkt u Sprzedawcy.

Konsument - osoba fizyczna, która nabywa towary od Sprzedawcy w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych (PLN), którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (uwzględniającymi podatek VAT).

Witryna www.e-kocyk.pl – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem www.e-kocyk.pl, umożliwiający m.in. zapoznawanie się z treściami udostępnionymi przez Sprzedawcę jak również umożliwiający zawieranie na odległość (online) umów sprzedaży.

Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.

Regulamin - niniejszy regulamin.

Sklep- sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.e-kocyk.pl

Umowa - umowa zawarta na odległość w rozumieniu art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21), której przedmiotem jest sprzedaż rzeczy ruchomych.

Użytkownik - każda osoba korzystająca ze Sklepu.

Zamówienie - oświadczenie woli składane przez Klienta za pośrednictwem Formularza zamówienia zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, poprzedzone akceptacją treści Regulaminu, wyborem towarów oraz wyborem formy płatności.

 

II. Postanowienia ogólne: 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania oraz realizacji zamówień towarów za pośrednictwem sklepu internetowego e-kocyk.pl
  2. Właścicielem Sklepu jest KOCYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. OLSZANICKA 85, 30-241 KRAKÓW, REGON: 123206947, NIP: 6751508185, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000523011.
  3. Klient korzystający ze Sklepu może kontaktować się z jego właścicielem za pośrednictwem poczty elektronicznej posiadającej adres: zamowienia.sklepykocyk@gmail.com lub pod numerem telefonu: 517 485 306.
  4. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu świadczy usługi:

a) zapoznania się z asortymentem Sklepu

b) sprzedaży Produktów,

c) prowadzenie Konta Klienta.

 

III. Konto Klienta 

  1. Założenie przez Użytkownika Konta nie jest wymagane do zapoznania się z asortymentem Sklepu, ani nie jest konieczne do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy.
  2. Rejestracja i zakładanie Konta następuje poprzez wypełnienie Formularza rejestracji. W Formularzu rejestracji niezbędne jest podanie adresu poczty elektronicznej oraz hasła.
  3. Założenie i korzystanie z Konta w Sklepie jest bezpłatne i możliwe przez czas nieoznaczony.
  4. Użytkownik samodzielnie ustala swoje hasło do Konta. Wymogi co do treści hasła przekazywane są Użytkownikowi podczas rejestracji Konta.
  5. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie Loginu (adresu e-mail) i hasła ustanowionego w formularzu rejestracji przez Użytkownika.
  6. Przed zakończeniem procesu rejestracji Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie Sklepu oraz ankiet dotyczących opinii na temat usług, w tym w formie Newslettera.
  7. Warunkiem ukończenia rejestracji jest oświadczenie przez Użytkownika, iż zapoznał się on z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego treść, składane podczas procesu rejestracji poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola, zawierającego również oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Prywatności.
  8. Użytkownik zobowiązuje się nie udostępniać danych potrzebnych do zalogowania do Sklepu osobom nieuprawnionym. Skutki udostępnienia danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym osobom nieuprawnionym ponosi Użytkownik.
  9. Użytkownik zobowiązany jest do podania przy rejestracji swoich własnych danych osobowych, a przy tym do zapewnienia prawdziwości owych danych osobowych. 
  10. Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto w panelu "Moje Konto". W przypadku usunięcia konta, wszystkie dane zostaną usunięte, za wyjątkiem danych niezbędnych do procesu reklamacji i obsługi ewentualnych roszczeń, które będą przechowywane do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń wynikających ze zrealizowanych zamówień.

 

IV. Składanie i realizacja zamówień. 

  1. Informacje przedstawione na stronie e-kocyk.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Składanie Zamówienia przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest zarówno dla Klienta posiadającego aktywne Konto założone zgodnie z postanowieniami pkt III Regulaminu, jak i dla Użytkownika nieposiadającego Konta Klienta.
  3. W celu złożenia Zamówienia należy:

a) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie zaznaczyć przycisk „Dodaj do koszyka”,
b) po dodaniu do koszyka wszystkich Produktów, które mają zostać objęte zakupem należy wyświetlić zawartość koszyka wybierając opcję „koszyk”, a po wyświetleniu zawartości koszyka oraz wyborze opcji dostawy/odbioru zaznaczyć pole „Zamawiam”,

c) wybrać jedną z opcji: zakupy bez rejestracji lub logowanie (w przypadku Klientów posiadających zarejestrowane Konto Klienta) 

d) po zalogowaniu lub wyborze opcji zakupy bez rejestracji wypełnić pola zaznaczone gwiazdkami jako pola wymagane oraz następnie zaznaczyć przycisk „Podsumowanie”

e) sprawdzić poprawność danych osobowych, a także wybranych produktów oraz zaznaczyć przycisk „Potwierdzam zakup”.

4. Po złożeniu zamówienia w sposób wskazany w pkt 2. powyżej, jeżeli jego realizacja jest możliwa, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia na podany przez niego adres e-mail. Potwierdzenie przez Sprzedawcę złożenia zamówienia stanowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży oraz przyjęcie go do realizacji. W przypadku niemożliwości realizacji złożonego Zamówienia ze względu na brak zamówionego Produktu lub jego tymczasowej niedostępności, Zamówienie zostanie odpowiednio skorygowane, o czym Klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail.

5. Zdjęcia i opisy Produktów zamieszczone w Sklepie są materiałami poglądowymi, które mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi zapoznania się z Produktami.

6. Na finalną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się Cena za wybrany Produkt(y) oraz koszt dostawy, o której Klient informowany jest na stronie internetowej Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania cen Produktów udostępnionych na stronie Sklepu, jednakże cena Produktu obowiązująca w chwili złożenia Zamówienia pozostaje dla Klienta wiążąca.

8. Promocje w Sklepie dotyczące sprzedaży Produktów nie podlegają łączeniu, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

9. Promocje w Sklepie dotyczące sprzedaży Produktów obowiązują każdorazowo do daty podanej przez Sprzedawcę lub do wyczerpania zapasów.

 

V. Anulowanie zamówienia przez Klienta 

  1. Zamówienie złożone przez Klienta może zostać anulowane poprzez poinformowanie o anulowaniu zamówienia Sprzedawcy w drodze korespondencji e-mail na adres: zamowienia.sklepykocyk@gmail.com bądź telefonicznie pod numerem telefonu: 517 485 306 w terminie do dnia planowanej realizacji zamówienia.

 

VI. Faktury. 

  1. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT jest obowiązany zaznaczyć pole „chcę otrzymać fakturę” podczas składania zamówienia oraz podać dane do faktury.
  2. Sprzedawca informuje, że zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług obowiązującymi od dnia 1 stycznia 2020 r. Sprzedawca może wystawić fakturę na rzecz podatnika podatku VAT lub podatku od wartości dodanej wyłącznie, jeżeli przy składaniu zamówienia Klient poda swój numer NIP (VAT UE), w przeciwnym razie Sprzedawca nie będzie miał możliwości późniejszego wystawienia faktury z numerem NIP (VAT UE) Klienta.
  3. Klient, poprzez akceptację niniejszego regulaminu, wyraża zgodę na wystawianie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych w formie pliku pdf oraz ich wysyłanie na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Jeżeli faktura ma zostać dostarczona wraz z towarem w formie papierowej do Klienta, Klient powinien zawrzeć taką informację w polu „uwagi” podczas składania zamówienia..

 

VII. Sposoby płatności. 

Dostępnymi formami płatności są:

  • gotówka przy odbiorze towaru (tzw. płatność za pobraniem),
  • karta płatnicza przy odbiorze towaru (płatność za pobraniem).

 

VIII. Sposób, koszty oraz termin realizacji zamówienia. 

  1. Możliwe formy odbioru Zamówienia to odbiór osobisty w punkcie sprzedaży Delikatesy Kocyk przy ul. Morawskiego 5 w Krakowie lub dostawa towaru realizowana przez Sprzedawcę z wykorzystaniem transportu własnego..
  2. Sprzedawca nie realizuje zamówień o wartości mniejszej niż 100 zł w przypadku dostaw realizowanych transportem własnym.
  3. Dostawa Produktów odbywa się wyłącznie na rzecz Klientów posiadających adres dostawy na terenie Miasta Krakowa.
  4. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
  5. Koszty dostawy Produktów na adres wskazany przez Klienta obciążają Klienta i zostały szczegółowo określone na stronie internetowej Sklepu.
  6. Klient zostanie poinformowany o terminie oraz przewidywanym przedziale godzinowym dostawy.
  7. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy we wskazanym przedziale godzinowym, pracownik Sprzedawcy podejmuje próbę kontaktu z Klientem.
  8. Jeśli możliwe będzie ustalenie nowego terminu dostawy dostawca spróbuje dostarczyć Klientowi towar w terminie późniejszym. W takim wypadku Klient poniesie dodatkową opłatę w wysokości 30 zł.
  9. Klientowi, który nie zażądał wystawienia faktury vat, wraz z dostawą dostarczany jest paragon fiskalny na zakupione Produkty.
  10. Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia oraz przyjęcia go do realizacji.
  11. Od 1 stycznia 2018 r. lekkie torby na zakupy z tworzywa sztucznego nie mogą być już oferowane za darmo w punktach sprzedaży. Zostały one objęte opłatą (tzw. opłatą recyklingową), która jest doliczana do obowiązującej ceny takiej torby. Opłata nie jest naliczana m.in. od toreb papierowych oraz od zamówień w których nie było konieczne użycie toreb foliowych.

 

IX. Zasady realizacji zamówień obejmujących napoje alkoholowe. 

  1. Sprzedawca posiada ważne zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa w dniu 6 marca 2018 r.
  2. Miejscem sprzedaży napojów alkoholowych jest sklep stacjonarny Delikatesy Kocyk ul. Morawskiego 5, 30-102 Kraków.
  3. Miejscem zawierania umów sprzedaży towarów jest punkt sprzedaży przy ul. Morawskiego 5 w Krakowie.
  4. Oferta przeznaczona jest dla Klientów, którzy ukończyli 18 lat.
  5. Informacje handlowe dotyczące Produktów zamieszczone na witrynie www.e-kocyk.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie do składania ofert.
  6. Klient zobowiązuje się do odbioru zamówionych Produktów stanowiących napoje alkoholowe w puncie sprzedaży położonym w Krakowie przy ul. Morawskiego 5 od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00. Klient może odebrać Towar osobiście lub za pośrednictwem innej, upoważnionej przez Klienta osoby, która odbierze zamówione Produkty ze Sklepu Delikatesy Kocyk przy ul. Morawskiego 5 w Krakowie i dostarczy je do wskazanego przez Klienta w treści Zamówienia miejsca dostawy - Wzór upoważnienia.
  7. Informacja o gotowości Produktów do odbioru ze Sklepu Delikatesy Kocyk będzie przesyłana Klientowi na wskazany przez niego podczas składania Zamówienia adres e–mail. Osoba dokonująca odbioru Produktów obowiązana będzie podać imię i nazwisko Klienta oraz numer Zamówienia. Warunkiem dokonania odbioru jest pisemne potwierdzenie odbioru towaru. Sprzedawca zastrzega, że Towar nie będzie wydany osobie niepełnoletniej lub nietrzeźwej. Sprzedawca uprawniony jest do sprawdzenia pełnoletności osoby odbierającej Zamówienie.
  8. Sprzedawca zastrzega, iż osobom nietrzeźwym lub niepełnoletnim zamówione napoje alkoholowe nie zostaną wydane. W przypadku zaistnienia powyższego zdarzenia, Sprzedawca złoży w terminie 3 dni, od dnia stwierdzenia tych okoliczności, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

X. Odmowa realizacji zamówienia 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia jeżeli:
  • Zaistnieją uzasadnione wątpliwości co do tożsamości Klienta,
  • Klient nie przestrzega zasad Regulaminu,
  • Zamówienie nie może zostać zrealizowane z przyczyn logistycznych (np. kiedy z racji charakteru danych Towarów nie są one dostępne danego dnia – np. świeże pieczywo w niedzielę lub święto).
  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość limitowania sprzedaży dla Klienta. Warunek ten dotyczy produktów w promocji. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania sprzedaży dla Klienta ze względu na aktualny stan magazynowy produktów będących w ofercie. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.

 

XI. Prawo odstąpienia od umowy 

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  2. Termin do odstąpienia od umowy liczony jest:

a) w przypadku sprzedaży rzeczy – od dnia, w którym w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy;

b) w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy, partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy;

c) w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy;

w pozostałych przypadkach – od daty zawarcia umowy

  1. Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną do Sprzedawcy) oraz zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Adres do zwrotu (odesłania) Produktu:

Kocyk Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Olszanicka 85

30-241 Kraków

  1. Wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu (Formularz). Skorzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego Płatności, w tym koszty dostawy Produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę
  3. Zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca jest zobowiązany dokonać zwrotu Płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem Płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Uprawnienie do wstrzymania zwrotu Płatności nie przysługuje Sprzedawcy w przypadku, w którym Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta.
  5. Stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia (np. świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny, mrożonki w razie przerwania ciągu chłodniczego);
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usług.

 Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa nie przysługuje Klientowi niebędącemu Konsumentem.

 

XII. Reklamacje, zwroty i wymiana towaru

  1. Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi zamówionego towaru wolnego od wad.
  2. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym dostawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał.
  3. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia wadliwego artykułu Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą (telefonicznie lub w drodze korespondencji e-mail), po czym może odesłać otrzymany towar i żądać zwrotu należności za niego.
  4. Zasady rozpatrywania reklamacji Klienta określają obowiązujące przepisy prawa w tym w szczególności kodeksu cywilnego (art. 556 i następne).
  5. W razie niezgodności towaru z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
  6. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia Sprzedawcy drogą korespondencji mailowej na adres e-mail: zamowienia.sklepykocyk@gmail.com lub tradycyjnej na adres ul. Olszanicka 85, 30-241 Kraków.
  7. Pisemna informacja o wyniku rozpatrzenia reklamacji zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
  8. Sprzedawca, jeśli uzna reklamację, zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
  9. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych zwrotów przesyłanych za pobraniem.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów, jeżeli jakość ta uległa pogorszeniu już po dostarczeniu produktów klientowi i z przyczyn leżących po stronie Klienta (produkty łatwo psujące się, produkty świeże, o krótkich terminach ważności itp. – np. w sytuacji kiedy Klient nie przechowywał produktów mrożonych w zamrażalniku).

 

XIII. Postanowienia końcowe 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu Sklepu, w szczególności w przypadku:

a) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do Sklepu,

b) zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu,

c) zmian w funkcjonowaniu Sklepu niezbędnych do zachowania bezpieczeństwa zawieranych Umów.

2. O treści zmian Regulaminu każdy Klient posiadający Konto zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości wysłanej na podany przez niego przy założeniu Konta lub zmieniony później w panelu "Moje Konto" adres poczty elektronicznej. Poinformowanie o zmianie Regulaminu w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. W przypadku, gdy Użytkownik zarejestrowany w Sklepie nie akceptuje nowej treści Regulaminu, może wypowiedzieć łączącą go ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usługi prowadzenia Konta, poprzez usunięcie Konta w Sklepie. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

3. Użytkownik obowiązany jest do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i praw własności intelektualnej udostępnionych w Sklepie oraz osób trzecich, jak również do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym. Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

4. Wszelkie prawa do strony internetowej Sklepu, w tym do tekstu i jej elementów graficznych, mechanizmów informatycznych, układu i innych elementów Strony, są zastrzeżone.

5. Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Kocyk Sp. z o.o. Sp.k. a Klientem będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.

 

XIV. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych. 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów Sklepu znajdują się w zakładce: Polityka prywatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium